piątek, 6 listopada 2015

Prolog

„Zawsze bądź pierwszorzędną wersją siebie, zamiast drugorzędną wersją kogoś innego…”~Judy Garland 



- Na świecie żyje ponad 7 miliardów ludzi, a ty musisz dręczyć akurat mnie, swoją osobą?
 - Tak. - Jego krótka odpowiedź doprowadza mnie do szału.
- Możesz mi powiedzieć, dlaczego?
- Jesteś inna- odpowiada - i właśnie dlatego mnie interesujesz. - Dotyka mojego policzka i wychodzi z klasy, zostawiając mnie z mieszanymi uczuciami.
- Ugh, nienawidzę tego kolesia! - Wykrzykuję. 

4 komentarze:

  1. Krótko xD
    Ciekawe czy to jest chłopak w którym się zakocha czy, który ją prześladuje...

    Trochę się poczepiam, bo ja tak lubię nie obrazisz się?

    - Ugh, nienawidzę tego kolesia! - Wykrzykuje. - wykrzykujĘ. Bo jako ja wykrzykuję a nie on czy ono wykrzykuje

    Dobra ja się nie rozpisuję, ale lecę dalej. Szukałam tego co kiedyś czytałam. Chyba to nie jest te, ale kit xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Cytat mi się spodobał, z pewnością go gdzieś kiedyś wykorzystam.
    Jest trochę błędów w dialogach, a sam prolog jawi się tak, jakby to miał być kolejny blog o nastoletniej miłości grzecznej dziewczynki do jakiegoś bad boya, ale może się mylę, bo z tak krótkiego tekstu trudno cokolwiek wyczytać.
    Póki co to tyle ode mnie, pozdrawiam i w wolnych chwilach zapraszam do siebie:
    j-i-s.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam chęć na przeczytanie jakiegoś romansu, więc... oto jestem :) Zapowiada się ok, więc biorę się za czytanie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń