czwartek, 7 listopada 2019

INFORMACJA, RACZEJ WAŻNA

Dzień Dobry!

Miło mi Was tutaj znowu powitać. Wiem, że zaniedbałam to opowiadanie i 
szczerze powiedziawszy, sama nie wiedziałam co mam zrobić z tym fantem. 
Ale! Decyzja została podjęta. Opowiadanie nie zostanie usunięte, stare rozdziały
również zostaną, jednak coś się zmieni. Nie chcę dokładnie mówić kiedy, ale 
prawdopodobnie stanie się to w następnym tygodniu. Pojawi się nowy prolog oraz 
na nowo zostaną napisane rozdziały. Starych usuwać nie zamierzam, zostawię je, a później
Sami będziecie mogli zdecydować która wersja byłaby lepsza. W opowiadaniu nie 
zmieni się za dużo. Koncept będzie ten sam, jednak kilka kwestii ulegnie zmianie, 
np. pojawią się nowi bohaterowie. Szczerze, nie wiem czy ktoś tutaj będzie jeszcze zaglądał. 
Mam nadzieję, że jednak ktoś się znajdzie, ale to czas pokaże jak będzie.

Dziękuję Wszystkim. 
Mam nadzieję, że mnie przyjmiecie znowu.
Życzę Wam miłego tygodnia. 
Do zobaczenia przy następnym poście.
Pozdrawiam, Pauley d. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz