wtorek, 20 grudnia 2016

Informacja

Moi Drodzy! 
Mam pewne opóźnienie z rozdziałem i tym razem to nie jest moja wina! 
Mój komputer od pewnego czasu żyje swoim własnym życiem i właśnie
podczas tego jego życia, usunął mi kilka bardzo ważnych dla mnie plików. 
Jednym z takich plików był właśnie kolejny rozdział. Jak wiecie, przed świętami trudno 
jest coś załatwić, także muszę czekać na brata, który mam nadzieje, coś z tym zrobi. 
Z tego właśnie powodu chciałabym Was wszystkich przeprosić i poinformować Was, 
że kolejny rozdział pojawi się dopiero, raczej po świętach. 


A właśnie z okazji świąt, które się do nas bardzo szybko zbliżają, chciałabym życzyć Wam:  

* dużoo zdrówka
* uśmiechu na twarzy
* spędzenia tych magicznych świąt z Waszymi bliskimi
* spełnienia marzeń 

Jeszcze raz kochani! Wesołych Świąt! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz